Beste Anoniem,
Je geeft eigenlijk je eigen antwoorden al
In mijn ogen is je intuïtie goed. Hij is gek op jou en jij op hem.
Wel zegt hij dat hij denkt dat ik uiteindelijk nooit bij mijn man weg zou gaan, is het misschien een angst om zich bloot te geven en uiteindelijk bang te zijn door mij gekwetst te worden?Ik denk dat zijn angst terecht is.
Je bent al lange tijd niet meer trouw aan je man. Hoe kan hij er vanuit gaan dat jij hem niet kwetst mochten jullie samen verder gaan? Ik denk dat zijn gedrag hier ook mee te verklaren is: “kameraad”, ”alleen afscheidszoen”, “ik wil niets van je” Hij zal zich hierdoor misschien een beetje afhouden?
pfff wat denken jullie ik kom er niet meer uit en ja ik weet dat ik met 1 ding tegelijk bezig moet zijn eerst scheiden en dan zien we wel maar goed ...ik wil weten of ik echt zo naief ben of dat mijn intuitie goed is kan je zo met iemand omgaan zonder iets te voelen?Heel goed! Één ding tegelijk.
Als je deze man nog wilt overwinnen zou je als de donder stappen moeten gaan ondernemen. Duidelijk is dat jullie gek op elkaar zijn. Maar wees zeker niet bang om alleen te zijn.
In het ergste scenario ben jij straks gescheiden en moet je alleen verder.
Kortom:
-Zijn angst is begrijpelijk.
-Ga als de donder scheiden!
-Wees voorbereid dat je misschien alleen verder moet!
Je intuitie is goed! Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij niet “meer” voor je voelt maar hij zich afhoud omdat jij nog getrouwd bent.
Graag je reactie!
Marloes