Het is zo 05 sep 2010, 20:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wat voelt hij voor mij?
BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010, 11:45 

Hoi ik zit met het volgende ik ben al drie jaar verliefd op een andere man hij is heel lief voor me hij staat altijd voor me klaar no matter what en we zijn echt goeie vrienden we hebben veel lol samen en als we samen zijn vliegt de tijd voorbij, dat vindt hij ook! Hij zegt dat hij me zo relaxed vindt alsof ik gewoon een kameraad van hem ben snap je? We zijn een paar keer met elkaar naar bed geweest maar willen dit beiden niet meer vanwege het feit ik nog in een huwelijk zit, hij wil ook niet de reden van mijn scheiding zijn zegt hij. Als we nu samen zijn doen we ook niks meer behalve een afscheidszoen. Dat wil hij altijd wel en zit ook altijd aan me d.m.v een arm om me heen te slaan en me op mijn been te wrijven maar echt op een hele schatigge manier.We hebben vaak geprobreerd om elkaar vanwege de situatie met rust te laten maar dit lukt ons beiden niet en we houden dit ook maar een paar dagen vol. We hebben zoveel lol samen we hebben beiden op het moment behoorlijk veel stress maar als we samen zijn vergeten we alles. We vertrouwen elkaar ook volledig we weten bijna alles van elkaar. We moeten elkaar ook altijd ff zien en anders bellen. Ik weet niet het voelt gewoon goed en het is ondertussen ook al zolang aan de gang, bijna drie jaar is niet niks we kunnen elkaar gewoon niet loslaten op de een of andere manier. Alleen nu komt het als ik hem vraag wat hij nu eigenlijk echt van me wil zegt hij ik wil niets van je. Kijk ik wil niet heel naief overkomen maar je kan toch niet na drie jaar zo met elkaar om te gaan, alles samen te delen, tijd voor elkaar vrij te maken, mij met respect te behandelen door mij niet in bed te praten terwijl hij dat wel wil maar gezien de situatie niet, stralen als hij me ziet zich bezorgd maken om alles wat ik op dit moment meemaak zeggen dat hij niks van me wil? Wel zegt hij dat hij denkt dat ik uiteindelijk nooit bij mijn man weg zou gaan, is het misschien een angst om zich bloot te geven en uiteindelijk bang te zijn door mij gekwetst te worden? Hij weet dat ik hopeloos verliefd op hem geworden ben ik maak er ook geen geheim van aangezien ik zoiets nooit eerder voor iemand heb gevoeld ik weet dat dat heel erg is en dat het vooral heel fout van me is omdat ik getrouwd ben en ik ben al zeer zeker niet in de positie om eisen te stellen, daar ben ik me terdege bewust van ik wil alleen graag weten waarom hij zegt dat hij niets van me wil maar dat elke cel in mijn lichaam zegt dat dat wel zo is het is gewoon een gevoel, het voelt te goed om niks voor te stellen pfff wat denken jullie ik kom er niet meer uit en ja ik weet dat ik met 1 ding tegelijk bezig moet zijn eerst scheiden en dan zien we wel maar goed ...ik wil weten of ik echt zo naief ben of dat mijn intuitie goed is kan je zo met iemand omgaan zonder iets te voelen?

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: wat voelt hij voor mij?
BerichtGeplaatst: za 17 apr 2010, 10:48 

Beste Anoniem,

Je geeft eigenlijk je eigen antwoorden al ;)

In mijn ogen is je intuïtie goed. Hij is gek op jou en jij op hem.

Wel zegt hij dat hij denkt dat ik uiteindelijk nooit bij mijn man weg zou gaan, is het misschien een angst om zich bloot te geven en uiteindelijk bang te zijn door mij gekwetst te worden?

Ik denk dat zijn angst terecht is.
Je bent al lange tijd niet meer trouw aan je man. Hoe kan hij er vanuit gaan dat jij hem niet kwetst mochten jullie samen verder gaan? Ik denk dat zijn gedrag hier ook mee te verklaren is: “kameraad”, ”alleen afscheidszoen”, “ik wil niets van je” Hij zal zich hierdoor misschien een beetje afhouden?

pfff wat denken jullie ik kom er niet meer uit en ja ik weet dat ik met 1 ding tegelijk bezig moet zijn eerst scheiden en dan zien we wel maar goed ...ik wil weten of ik echt zo naief ben of dat mijn intuitie goed is kan je zo met iemand omgaan zonder iets te voelen?

Heel goed! Één ding tegelijk.
Als je deze man nog wilt overwinnen zou je als de donder stappen moeten gaan ondernemen. Duidelijk is dat jullie gek op elkaar zijn. Maar wees zeker niet bang om alleen te zijn.
In het ergste scenario ben jij straks gescheiden en moet je alleen verder.

Kortom:
-Zijn angst is begrijpelijk.
-Ga als de donder scheiden!
-Wees voorbereid dat je misschien alleen verder moet!
Je intuitie is goed! Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij niet “meer” voor je voelt maar hij zich afhoud omdat jij nog getrouwd bent.

Graag je reactie!

Marloes

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: wat voelt hij voor mij?
BerichtGeplaatst: za 17 apr 2010, 21:54 

Beste Marloes

Thanks voor je reactie, eigenlijk wist ik het stiekum diep van binnen ook al wel, das denk ik toch onze vrouwelijke intuitie. Maar ja je wil toch op de een of andere manier een soort van bevestiging. Ook al is die bevestiging in mijn situatie zeer misplaatst. Maar ik heb echt het gevoel dat ik de afgelopen paar jaar in de verkeerde relatie heb gezeten, mijn man was ook pas het tweede vriendje in mijn leven en ik leerde hem al kennen toen ik nog maar 17 was. We zijn door omstandigheden in elkaars armen gedreven, wat achteraf de verkeerde beweegredenen bleken te zijn. We werden een soort van afhankelijk van elkaar en dat ging weer over in een soort van gewenning dat heb ik ook eigenlijk altijd al diep van binnen geweten maar hield altijd de hoop dat het op een dag wel echte liefde zou worden. En nu drie kinderen en een half leven verder ben ik erachter dat ik zowel hem als mezelf voor de gek heb gehouden en dat neem ik mezelf best kwalijk, aangezien ik normaal gesproken heel principieel ben ingesteld en altijd zo eerlijk mogelijk wil zijn en het laatste wat ik wil is iemand pijn doen. Maar goed risico van dit soort dingen is dat je op een dag tegen de ware aanloopt wat in mijn geval dus ook gebeurt is. En omdat ik op het moment dat dat gebeurde al behoorlijk wat problemen in mijn huwelijk had stond ik daar destijds voor open. Maar als ik het over mocht doen had ik het heel anders aangepakt. Maar goed das geweest we leven nu en niet gisteren en ik ben nu idd bezig met het aanvragen van een echtscheiding, dat zal nog heel wat voeten in aarde hebben en er zal nog heel wat ellende op me afkomen maar goed daar moet ik doorheen en dan eerst ff alleen tot rust komen en tijd met mijn kinderen doorbrengen en ze zoveel mogelijk opvangen, en dan komt de rest vanzelf....of niet maar goed if it´s meant to be it´s meant to be if it´s not ít´s not.

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]